Představte si, že zamrzlý počítač, nefunkční e-mailová schránka nebo rozbitá tiskárna už nebudou takoví strašáci jako dosud. Že všechny vaše IT problémy vyřeší jediné telefonní číslo. Stačí zavolat, víc dělat nemusíte. Líbí se vám taková představa?
Sami to přece znáte. Zavirovaný počítač, e-mail stávkuje, data jsou pryč, tiskárna odmítá nový toner, aktualizace se nechtějí dokončit. Nepomáhá „vypnout a zapnout”. Na opravu počítače či tiskárny čekáte několik dní, týdnů nebo dokonce měsíců. Nebaví vás hledat příčinu problému, nemáte chuť ani čas zabývat se neposlušnou technikou. Práce stojí, zákazníci čekají a vy jste naštvaní.
To jsou potíže, které mohou nečekaně přepadnout kohokoliv. Představte si ale, že máte po ruce jediné telefonní číslo, které tyto nepříjemné situace vyřeší. K dispozici je kdykoliv a při jakémkoliv problému.
Spolupráce s námi má navíc další velkou výhodu. IT problémy řešíme ještě dříve, než si jich vůbec všimnete. Přijde vám to nemožné? Omyl, takhle to u nás chodí ve skutečnosti.
Proč IT servis u nás
Zaškolíme, naučíme, vysvětlíme
Naučíme vás, jak si s počítačem rozumět. Dozvíte se, jak svou práci díky IT zefektivnit. Nebojte se ale, že mluvíme „ajťáčtinou”. Vysvětlujeme lidskou řečí, takže všechno snadno pochopíte. A pro trpělivost i dobrou náladu nechodíme daleko.
Jedna horká linka na všechno
Při problému nemusíte obvolávat deset dodavatelů ani pátrat po tom, kdo vám poskytuje internet, kdo má na starosti serverhosting nebo komu se ozvat, když padne web. Naše hotline je jediné místo, kam zavoláte. My už si všechno ostatní zjistíme a se všemi se domluvíme.
Naši zákazníci o nás řekli
Se službami společnosti iNexia jsem velmi spokojena. Váš přístup k zákazníkovi je opravdu osobní a pomáháte mi tam, kde potřebuji, hledáte pro mě a můj způsob práce vždy to nejlepší řešení. Velmi si toho vážím. Ať mám problém v IT kdekoliv, vím, že se na Vás mohu obrátit a to je pro mě velmi důležité.
Se společností iNexia, s.r.o. spolupracujeme už rok. Na začátku iNexia provedla analýzu našeho IT vybavení a stylu práce a navrhla modernizaci infrastruktury na základě potřeb naší společnosti. Na spolupráci oceňuji především rychlou reakci podpory, ochotu a schopnost hledat, nalézat a testovat různá řešení podle našich požadavků. Podpora společnosti iNexia nám přinesla vyšší efektivitu a spolehlivost v oblasti využívání IT a ušetřila čas, který tak můžeme věnovat vlastní činnosti.
Jak to funguje?
Fungujete lépe a platíte méně
Víte, že trvalá IT podpora se vyplatí více než jednorázové výjezdy? Oprava nashromážděných drobností totiž může zabrat více času i lidských sil a ve výsledku citelně provětrá peněženku. Při pravidelném servisu dbáme na prevenci, dohlížíme na to, aby všechno fungovalo tak, jak má, problémy řešíme vzdáleně a při paušálních platbách získáte za stejnou cenu ještě více práce.
Se smlouvu máte na výběr
Vybrat si můžete ze dvou typů smluvních vztahů, které mezi sebou uzavřeme. U servisní smlouvy s pravidelnou údržbou si určíme rozsah a četnost kontrol, garantovanou a telefonickou podporu, množství konzultací a zvýhodnění prací nad rámec smlouvy. Servisní smlouva s nepřetržitým online dohledem vám navíc zaručí neustálý monitoring včetně vyhodnocování.